Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Przygotuj paczkę do wysyłki
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu. Produkt powinien być zapakowany w sposób umożliwiający jego bezpieczny przewóz. 

3. Nadaj przesyłkę
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Soul Jewelry
ul. Jana Matejki 6 lok.3,
35-064 Rzeszów

Zwroty/wymiana

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na odstąpienie od umowy oraz 30 dni na wymianę rozmiaru lub modelu. Pamiętaj, prawo to nie przysługuje przy produktach wykonywanych na indywidualne zamówienie oraz produktach personalizowanych. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje także w pozostałych przypadkach wskazanych w art. 38 ustawy z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz U. poz. 827). Aby odstąpić od umowy wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres: 

Soul Jewelry
ul. Jana Matejki 6 lok.3,
35-064 Rzeszów

Do paczki z produktem dołącz także wszystkie otrzymane z nim akcesoria oraz dowód zakupu.